Saturday 9 November 2013

Kisahku

Salam...
Aku seorg wanita yg... hmmm... entahlah... sukar utk aku gambarkan siapa aku...
Dapat ku rasakan kehidupan ku selama ini kosong... tiada seri dan cahaya...
Mungkin pada pandangan org sekeliling aku senyum.. aku gembira.. aku bergelak ketawa...
Namun yg pastinya.. jiwa aku kosong... hati aku kosong...
Kenapa aku kata kosong...
Ya memang kosong.. kosong dr agama...
Betapa rapuhnya agamaku,imanku ni...
Kalau dulu aku hanya akan solat ketika tahun peperiksaan dan bulan ramadhan..
Betapa gelap nya jiwa ku rasakan pada masa itu...
Pernah terdetik di hati nak solat 5 waktu... bertekad menjadi seorg hamba yg taat kepada allah...
Namun tekadku itu.. ibarat mencurah ke daun keladi...
Sia- sia...


Ibarat ibu ketam mengajar anak bjln lurus... itulah keluarga ku...

No comments:

Post a Comment